Huisreglement

HUISREGLEMENT: PARFUMERIE – SCHOONHEIDSINSTITUUT VANCORA

Omdat goede afspraken goede vrienden maken hebben wij ook een huisreglement.
Hieronder brengen we alvast enkele belangrijke punten onder de aandacht.

AFSPRAKEN

Gelieve tijdig op uw afspraak te zijn. Indien u later bent zullen wij uw behandeling desnoods inkorten, dit uit respect voor de volgende klant en voor het uurrooster van onze medewerkers.

ANNULATIES

Indien je niet op je afspraak aanwezig kunt zijn gelieve deze dan bij voorkeur telefonisch te annuleren. Hiervoor langskomen in onze zaak mag uiteraard ook.
Omdat wij niet constant onze mails bekijken vragen wij uitdrukkelijk om late annulaties niet via mail te doen.
Een afspraak kosteloos annuleren is mogelijk tot 24u voordien. Een late annulatie kan enkel telefonisch op het nummer 051/20 23 94.


Bij een late annulering zijn we genoodzaakt een vergoeding aan te rekenen ter compensatie van de verloren tijd dat niet meer kan geboekt worden door een ander klant en voor het uurloon van onze medewerkers.
De annuleringsvergoeding bedraagd de helft van het bedrag van de geboekte behandeling. Zolang de annuleringsvergoeding niet is betaald kan er geen nieuwe afspraak gemaakt worden.
 

Bij een tijdige annulering kunnen we onze dagplanning nog aanpassen en andere klanten de kans geven om te reserveren.

PRIVACY

Voor uw en onze veiligheid zijn er camera’s geplaatst in de winkel.
Er staan vanzelfsprekend geen camera’s in de behandelcabines en de sanitaire ruimtes.
De beelden worden enkel gebruikt in geval van inbraak, diefstal of ongepast gedrag.
Uw privacy wordt altijd volledig gerespecteerd.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Waar parkeren?

Op slechts 50 meter van onze zaak vindt u de "Wallenparking" waar het eerste uur parkeren altijd gratis is. 
De voordeligste parking in het gehele centrum van Roeselare!

Vragen via mail

Via mail kun je niet zoals in een (telefonisch) gesprek direct vragen aan elkaar stellen. Deze vragen zijn soms noodzakelijk om precies te weten wat je als klant exact wilt weten of om een vraag juist te interpreteren en juist te beantwoorden. 

 

U kunt ons deze vragen uiteraard wel telefonisch (051/20.23.94) stellen of door eens in onze zaak binnen te komen.

Bedankt voor uw begrip.

Worden er producten teruggenomen?

In principe ruilen wij zonder enig probleem als er aan een paar voorwaarden wordt voldaan.

  • De ruiling moet gebeuren binnen de 10 dagen na aankoopdatum en op vertoon van het originele kasticket.
  • De ruiling kan enkel gebeuren wanneer de producten nog in de originele, ongeopende en ongeschonden verpakking zitten.
  • Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen verzorgings- en make-upproducten die aangebroken zijn nooit worden teruggenomen.
  • Ruilingen kunnen nooit in contanten worden terugbetaald; tenzij de ruiling nog de dag van de aankoop gebeurt en voor afsluiting van de kassa.
  • Solden en geschenkkoffers kunnen omwille van het tijdelijk karakter niet worden geruild.

Wij maken gebruik van cookies

De website van Vancora maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord.

Ik snap het! Meer informatie